<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Kime güveneceğiz? yazısına yapılan yorumlar</title>
	<atom:link href="http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/</link>
	<description>Annelik her zaman tozpembe değil</description>
	<lastBuildDate>Sat, 04 Feb 2012 19:56:43 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	<generator>http://wordpress.org/?v=3.0.4</generator>
	<item>
		<title>Yazar: Mehmet Sungur</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2074</link>
		<dc:creator>Mehmet Sungur</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 02 Jun 2010 12:11:42 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2074</guid>
		<description>Efesle belirtmek gerekirse &#231;ok haklısınız . 
Ge&#231;mişte yapılan hatalar tekrar edilmemesi i&#231;in Siz&#8217;ler gibi blogcu Annelere ihtiyacımız var ; Toplumun ihtiyacı var. 
Ge&#231;mişte bug&#252;nk&#252; gibi topluma ulaşabilmek imkanı yoktu ; gen&#231; anneler , babalar bilin&#231;li olarak eğitilemiyorlardı. Umutla diliyorum&#8217;ki eğitimde yazarlarımızın rol&#252; daha iyi anlaşılabilir ve Siz&#8217;ler gibi Annelerin verdiği &#246;ğ&#252;tler daha iyi anlaşılır. &#199;ocuklarımız gelecek i&#231;in daha iyi yetiştirilirler ; Polisi g&#246;r&#252;nce korkmadan ona ...nasılsınız diye sorabiliriz; onunla iftihar edebiliriz . 
 
Herşey g&#246;nl&#252;n&#252;zce olsun 
 
Saygılarımla 
Mehmet Sungur	02.06.2010 </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Efesle belirtmek gerekirse &ccedil;ok haklısınız .<br />
Ge&ccedil;mişte yapılan hatalar tekrar edilmemesi i&ccedil;in Siz&rsquo;ler gibi blogcu Annelere ihtiyacımız var ; Toplumun ihtiyacı var.<br />
Ge&ccedil;mişte bug&uuml;nk&uuml; gibi topluma ulaşabilmek imkanı yoktu ; gen&ccedil; anneler , babalar bilin&ccedil;li olarak eğitilemiyorlardı. Umutla diliyorum&rsquo;ki eğitimde yazarlarımızın rol&uuml; daha iyi anlaşılabilir ve Siz&rsquo;ler gibi Annelerin verdiği &ouml;ğ&uuml;tler daha iyi anlaşılır. &Ccedil;ocuklarımız gelecek i&ccedil;in daha iyi yetiştirilirler ; Polisi g&ouml;r&uuml;nce korkmadan ona &#8230;nasılsınız diye sorabiliriz; onunla iftihar edebiliriz . </p>
<p>Herşey g&ouml;nl&uuml;n&uuml;zce olsun </p>
<p>Saygılarımla<br />
Mehmet Sungur	02.06.2010</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Yazar: blogcuanne</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2073</link>
		<dc:creator>blogcuanne</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 02 Jun 2010 00:55:12 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2073</guid>
		<description>Mutlaka bilmem ka&#231; kişilik polis teşkilatınta g&#246;revini hakkıyla yapan vardır. Ancak onların ciddi olarak azınlıkta olduklarını d&#252;ş&#252;n&#252;yorum. Maalesef... </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Mutlaka bilmem ka&ccedil; kişilik polis teşkilatınta g&ouml;revini hakkıyla yapan vardır. Ancak onların ciddi olarak azınlıkta olduklarını d&uuml;ş&uuml;n&uuml;yorum. Maalesef&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Yazar: Mehmet Sungur</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2072</link>
		<dc:creator>Mehmet Sungur</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 01 Jun 2010 12:08:05 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2072</guid>
		<description>M&#252;saadenizle, 
tabii , hepimizin Polis memurlarımızla  bazen iyi bazen k&#246;t&#252; tecr&#252;belerimiz olmuştur.  
 
Polis memurlarımız bizim &#231;ocuklarımız; onları biz yetiştirdik , biz terbiye ettik. Onları biz Sosyalize ederek toplumda yerlerini bulabilmelerine &#246;nayak olduk. Saygıyı ve sevgiyi onlara biz &#246;ğrettik ; &#8222;&#246;ğrettik&#8220; ? 
 
İnsan aldığı okul eğitimiyle teknik bir &#246;ğrenim sahibi olabilir (!) ancak esas kişiliğini Anne ve Babadan ve yaşadığı ortamdan sağlar. Burada , ne verdik ne bekliyoruz sorusu kendisini istemezsekte ortaya atıyor ve bizlerden cevap bekliyor.  
 
Eşine saygı duymayan Anne ve Babanın &#231;ocuğuda , eşine saygı duymayı &#246;ğrenemez , Topluma saygısı olmayanın &#231;ocuğu topluma saygı duymayı &#246;ğrenemez...vb.  
 
Aldığı Polis eğitimi onu sadece teknik bilgi sahibi yapar, bu ise onun Toplumla barışık olduğunun ispatı değildir. Hatta belkide &#8222;kendisiyle&#8220; barışık değildir (?) . &#199;&#252;nk&#252; &#231;ocukluğunda yaşadıkları onun Ruhunda izler bırakmıştır. 
 
Ben Polis değilim. Uzun yıllardan beri Avrupada ikamet etmekteyim ; burdada herşey &#246;yle insancıl olmuyor , ama bizlerden daha iyi &#231;alışıyorlar, bu s&#246;ylenebilir. 
 
Kalınız sağlıcakla, herşey g&#246;nl&#252;n&#252;zce olsun ! 
 
Saygılarımla 
Mehmet Sungur	01/06/2010 </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>M&uuml;saadenizle,<br />
tabii , hepimizin Polis memurlarımızla  bazen iyi bazen k&ouml;t&uuml; tecr&uuml;belerimiz olmuştur.  </p>
<p>Polis memurlarımız bizim &ccedil;ocuklarımız; onları biz yetiştirdik , biz terbiye ettik. Onları biz Sosyalize ederek toplumda yerlerini bulabilmelerine &ouml;nayak olduk. Saygıyı ve sevgiyi onlara biz &ouml;ğrettik ; &bdquo;&ouml;ğrettik&ldquo; ? </p>
<p>İnsan aldığı okul eğitimiyle teknik bir &ouml;ğrenim sahibi olabilir (!) ancak esas kişiliğini Anne ve Babadan ve yaşadığı ortamdan sağlar. Burada , ne verdik ne bekliyoruz sorusu kendisini istemezsekte ortaya atıyor ve bizlerden cevap bekliyor.  </p>
<p>Eşine saygı duymayan Anne ve Babanın &ccedil;ocuğuda , eşine saygı duymayı &ouml;ğrenemez , Topluma saygısı olmayanın &ccedil;ocuğu topluma saygı duymayı &ouml;ğrenemez&#8230;vb.  </p>
<p>Aldığı Polis eğitimi onu sadece teknik bilgi sahibi yapar, bu ise onun Toplumla barışık olduğunun ispatı değildir. Hatta belkide &bdquo;kendisiyle&ldquo; barışık değildir (?) . &Ccedil;&uuml;nk&uuml; &ccedil;ocukluğunda yaşadıkları onun Ruhunda izler bırakmıştır. </p>
<p>Ben Polis değilim. Uzun yıllardan beri Avrupada ikamet etmekteyim ; burdada herşey &ouml;yle insancıl olmuyor , ama bizlerden daha iyi &ccedil;alışıyorlar, bu s&ouml;ylenebilir. </p>
<p>Kalınız sağlıcakla, herşey g&ouml;nl&uuml;n&uuml;zce olsun ! </p>
<p>Saygılarımla<br />
Mehmet Sungur	01/06/2010</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Yazar: blogcuanne</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2071</link>
		<dc:creator>blogcuanne</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 11 Feb 2010 12:00:53 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2071</guid>
		<description>B&#246;yle &#246;rnekler geleceğini tahmin ediyordum. Ne fena...  
 
VUSLAT - &#231;ok teşekk&#252;r ederim destekleyici s&#246;zlerin i&#231;in. Ger&#231;ekten zor g&#252;nler ge&#231;irmiştik, kimsenin yaşamasını istemem.  
 
Dediklerinde de &#231;ok haklısın. Mutlaka işini hakkıyla yapan polis memurları var, her alanda olduğu gibi. Ama hem kurunun yanında yaş da yanıyor, hem de kurular ağırlıkta olunca yaşları g&#246;remiyorsun bile... 
 
R&#252;şvet vermemek konusuna gelince... Bunun toplumsal bir şey olduğunu d&#252;ş&#252;n&#252;yorum. Herkes dediğin gibi yapsa, kimse r&#252;şvet vermese belki bir şeyler değişir. Ama mesela anlattığım &#246;rnekte polisin haksız yere keseceği 537 TL &quot;cebinde ne varsa&quot; vermeyi tercih ediyor bir&#231;ok insan. (Yanlış anlaşılmasın, bunu savunmuyorum) &#199;&#252;nk&#252; o haksızlığı mahkemede d&#252;zeltebileceğinin de hi&#231;bir garantisi yok. Polis seni mimler mi, sana takar mı, &quot;sen kim oluyorsun da bana dikleniyorsun&quot; der mi gibi korkular da giriyor işin i&#231;ine. &#199;ok bozuk bir durum... </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>B&ouml;yle &ouml;rnekler geleceğini tahmin ediyordum. Ne fena&#8230;  </p>
<p>VUSLAT &#8211; &ccedil;ok teşekk&uuml;r ederim destekleyici s&ouml;zlerin i&ccedil;in. Ger&ccedil;ekten zor g&uuml;nler ge&ccedil;irmiştik, kimsenin yaşamasını istemem.  </p>
<p>Dediklerinde de &ccedil;ok haklısın. Mutlaka işini hakkıyla yapan polis memurları var, her alanda olduğu gibi. Ama hem kurunun yanında yaş da yanıyor, hem de kurular ağırlıkta olunca yaşları g&ouml;remiyorsun bile&#8230; </p>
<p>R&uuml;şvet vermemek konusuna gelince&#8230; Bunun toplumsal bir şey olduğunu d&uuml;ş&uuml;n&uuml;yorum. Herkes dediğin gibi yapsa, kimse r&uuml;şvet vermese belki bir şeyler değişir. Ama mesela anlattığım &ouml;rnekte polisin haksız yere keseceği 537 TL &quot;cebinde ne varsa&quot; vermeyi tercih ediyor bir&ccedil;ok insan. (Yanlış anlaşılmasın, bunu savunmuyorum) &Ccedil;&uuml;nk&uuml; o haksızlığı mahkemede d&uuml;zeltebileceğinin de hi&ccedil;bir garantisi yok. Polis seni mimler mi, sana takar mı, &quot;sen kim oluyorsun da bana dikleniyorsun&quot; der mi gibi korkular da giriyor işin i&ccedil;ine. &Ccedil;ok bozuk bir durum&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Yazar: berrak</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2070</link>
		<dc:creator>berrak</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 10 Feb 2010 11:19:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2070</guid>
		<description>ge&#231;tiğimiz yıl giriş katının &#252;st katında oturan annemlere hırsız girmişti. polisin ilk tepkisi  
&quot; kapıya pencereye neden demir taktırmadınız&quot; oldu. g&#252;ler misin, ağlar mısın? giden hi&#231;bir şey bulunamadı tabii ki. ama klasik &quot;polis istese eliyle koymuş gibi bulur&quot;u &#231;evremizden &#231;ok duyduk. bu da işin ayrı bir tarafı... </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>ge&ccedil;tiğimiz yıl giriş katının &uuml;st katında oturan annemlere hırsız girmişti. polisin ilk tepkisi<br />
&quot; kapıya pencereye neden demir taktırmadınız&quot; oldu. g&uuml;ler misin, ağlar mısın? giden hi&ccedil;bir şey bulunamadı tabii ki. ama klasik &quot;polis istese eliyle koymuş gibi bulur&quot;u &ccedil;evremizden &ccedil;ok duyduk. bu da işin ayrı bir tarafı&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Yazar: Vuslat</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2069</link>
		<dc:creator>Vuslat</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 10 Feb 2010 10:03:55 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2069</guid>
		<description>Elif, &#246;ncelikle bu acı deneyimin i&#231;in tekrar başın sağolsun. Benim bir arkadaşım ge&#231;irdiği trafik kazası sonrası travmayı atlatamayıp Kanada&#039;ya yerleşti.Ger&#231;ekten &#231;ok l&#252;zumsuz, pisi pisine yaşanan bir olay. Bir tarafın bir anlık dikkatsizliği, bir anlık ihmali nelere mal oluyor. Polislere gelince... Benim her iki polis teşkilatıyla da ilgili karışık/değişik tecr&#252;belerim olmasına rağmen ger&#231;ekten de T&#252;rk polisi deyince aklıma işini doğru/iyi yapan insanlar gelmiyor yani maalesef &#231;&#252;nk&#252; aslında Emniyet Teşkilatı&#039;nda &#231;ok iyi yetişmiş insanlar da olduğunu biliyorum. Dediğim gibi &#231;ok iyisini de g&#246;rd&#252;m, trafikte gereksiz yere durdurup ceza kesmeye kalkışan işg&#252;zarını da. Asayiş ve trafik ayrımı analizin &#231;ok doğru bence de. &#199;ok iyisini g&#246;rd&#252;m dediğim tecr&#252;belerim asayiş polisleriyle oldu, gereksiz diyebileceğim tecr&#252;belerim ise trafik polisleriyle. Bizler de kabahatliyiz. R&#252;şvet vermeye kalkışmayacaksın ve cezana itiraz etmeyi &#231;ok istiyorsan hakkını mahkemede arayacaksın. R&#252;şvet karşılıklı bir eylem sonu&#231;ta. Hem verip hem de neden alıyorlar demeyeceksin. </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Elif, &ouml;ncelikle bu acı deneyimin i&ccedil;in tekrar başın sağolsun. Benim bir arkadaşım ge&ccedil;irdiği trafik kazası sonrası travmayı atlatamayıp Kanada&#039;ya yerleşti.Ger&ccedil;ekten &ccedil;ok l&uuml;zumsuz, pisi pisine yaşanan bir olay. Bir tarafın bir anlık dikkatsizliği, bir anlık ihmali nelere mal oluyor. Polislere gelince&#8230; Benim her iki polis teşkilatıyla da ilgili karışık/değişik tecr&uuml;belerim olmasına rağmen ger&ccedil;ekten de T&uuml;rk polisi deyince aklıma işini doğru/iyi yapan insanlar gelmiyor yani maalesef &ccedil;&uuml;nk&uuml; aslında Emniyet Teşkilatı&#039;nda &ccedil;ok iyi yetişmiş insanlar da olduğunu biliyorum. Dediğim gibi &ccedil;ok iyisini de g&ouml;rd&uuml;m, trafikte gereksiz yere durdurup ceza kesmeye kalkışan işg&uuml;zarını da. Asayiş ve trafik ayrımı analizin &ccedil;ok doğru bence de. &Ccedil;ok iyisini g&ouml;rd&uuml;m dediğim tecr&uuml;belerim asayiş polisleriyle oldu, gereksiz diyebileceğim tecr&uuml;belerim ise trafik polisleriyle. Bizler de kabahatliyiz. R&uuml;şvet vermeye kalkışmayacaksın ve cezana itiraz etmeyi &ccedil;ok istiyorsan hakkını mahkemede arayacaksın. R&uuml;şvet karşılıklı bir eylem sonu&ccedil;ta. Hem verip hem de neden alıyorlar demeyeceksin.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Yazar: g&#252;lşah</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2068</link>
		<dc:creator>g&#252;lşah</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 09 Feb 2010 23:54:05 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2068</guid>
		<description>Ben de &#252;niversite yıllarında erkek arkadaşımla beyoğlu&#039;nda gezinirken gece 23:00 sıralarında c&#252;zdanım &#231;alındığında beyoğlu karakolunda &quot;bu saatte burada ne işiniz var?&quot; gibi bir soruyla karşılaşıp dumur olup sonraki yan kesilme olaylarımda(ki 3-4 kez oldu bu )karakola gitmeyip gidene vah demekten başka bişey yapmamıştım. &#220;z&#252;c&#252; ve &#231;aresiz bırakıcı bir durum ger&#231;ekten </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ben de &uuml;niversite yıllarında erkek arkadaşımla beyoğlu&#039;nda gezinirken gece 23:00 sıralarında c&uuml;zdanım &ccedil;alındığında beyoğlu karakolunda &quot;bu saatte burada ne işiniz var?&quot; gibi bir soruyla karşılaşıp dumur olup sonraki yan kesilme olaylarımda(ki 3-4 kez oldu bu )karakola gitmeyip gidene vah demekten başka bişey yapmamıştım. &Uuml;z&uuml;c&uuml; ve &ccedil;aresiz bırakıcı bir durum ger&ccedil;ekten</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Yazar: A&#231;alya</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2067</link>
		<dc:creator>A&#231;alya</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 09 Feb 2010 23:40:44 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2067</guid>
		<description>Bir de &#231;ocukları &quot;polis amcaya s&#246;ylerim haa&quot;, &quot;polis amca gelir bak haaa&quot; diye korkutmacalara ne dersin? Amerika&#039;da ben hi&#231; kimsenin &#231;ocuğunu bu şekilde korkuttuğunu da duymadım.  
&#199;ok rahatsız edici, karşılaştırmalarında haklısın, insanın bu karşılaştırmayı yapması i&#231;in ikisinde de deneyimleri olması gerekiyor, işte biri yardım ederken biri k&#246;stek oluyor, kendin deneyiminle g&#246;rm&#252;şs&#252;n. Amerikan polisini &#246;vd&#252;ğ&#252;n&#252; d&#252;ş&#252;nen olursa, yukarıda yazdığın iki teşkilat ile yaşadığın deneyimlere baksın. </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Bir de &ccedil;ocukları &quot;polis amcaya s&ouml;ylerim haa&quot;, &quot;polis amca gelir bak haaa&quot; diye korkutmacalara ne dersin? Amerika&#039;da ben hi&ccedil; kimsenin &ccedil;ocuğunu bu şekilde korkuttuğunu da duymadım.<br />
&Ccedil;ok rahatsız edici, karşılaştırmalarında haklısın, insanın bu karşılaştırmayı yapması i&ccedil;in ikisinde de deneyimleri olması gerekiyor, işte biri yardım ederken biri k&ouml;stek oluyor, kendin deneyiminle g&ouml;rm&uuml;şs&uuml;n. Amerikan polisini &ouml;vd&uuml;ğ&uuml;n&uuml; d&uuml;ş&uuml;nen olursa, yukarıda yazdığın iki teşkilat ile yaşadığın deneyimlere baksın.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Yazar: Banu</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2066</link>
		<dc:creator>Banu</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 09 Feb 2010 20:07:28 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2066</guid>
		<description>Yazını okurken t&#252;ylerim diken diken oldu. Durum i&#231;ler acısı... Maalesef o bozuk sistemin d&#252;zeleceğine dair bir inancım da hi&#231; yok. Bug&#252;ne kadar polisle işim olmadı hi&#231;; umarım da olmaz. </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Yazını okurken t&uuml;ylerim diken diken oldu. Durum i&ccedil;ler acısı&#8230; Maalesef o bozuk sistemin d&uuml;zeleceğine dair bir inancım da hi&ccedil; yok. Bug&uuml;ne kadar polisle işim olmadı hi&ccedil;; umarım da olmaz.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Yazar: sibel</title>
		<link>http://blogcuanne.com/2010/02/09/kime-guvenecegiz/#comment-2065</link>
		<dc:creator>sibel</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 09 Feb 2010 19:03:55 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://blogcuanne.com/?p=4598#comment-2065</guid>
		<description>Elif, 
Ne guzel yazmissin... Her iki polis&#039;i karsilastirma sansina sahip biri olarak dediklerine kelimesi kelimesine katiliyorum... 
Ben de Turkiye&#039;deyken cantami kap-kac&#039;a kurban ettigimde, polise gitmistik babamla (babam karakola yalniz gondermedi onca yasimda, guven duygusu tam yani onda da polislere:) Neyse, polis ifademi alip bana kizmisti &quot;kizim bir cantaya hakim olamiyor musun?&quot; diye. &quot;Bulamayiz biz onlari, sen kendini koruyacaksin&quot; falan demisti:) Simdi gulerek yazorum da o zaman kac gun basim agrimisti sinirden... </description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Elif,<br />
Ne guzel yazmissin&#8230; Her iki polis&#039;i karsilastirma sansina sahip biri olarak dediklerine kelimesi kelimesine katiliyorum&#8230;<br />
Ben de Turkiye&#039;deyken cantami kap-kac&#039;a kurban ettigimde, polise gitmistik babamla (babam karakola yalniz gondermedi onca yasimda, guven duygusu tam yani onda da polislere:) Neyse, polis ifademi alip bana kizmisti &quot;kizim bir cantaya hakim olamiyor musun?&quot; diye. &quot;Bulamayiz biz onlari, sen kendini koruyacaksin&quot; falan demisti:) Simdi gulerek yazorum da o zaman kac gun basim agrimisti sinirden&#8230;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>

