17 Yorum

58.6

Bu hafta korkarak gittim Yasemin’e. İlk iki haftanın randımanın geçtiğimiz iki haftada devam ettirememiştim çünkü. Spor bir kez falan yaptım (ne ayıp!), suyumu takip edemedim. Kendimce sebebim var: Dışarıda çok vakit geçirdim. Evdeyken çok daha kolay oluyor diyet yapmak. Dışarıya çıkarken yanına almayı unutuyorsun bir şeyleri, ya da dışarıda istediğin gibi bir şey bulamıyorsun, ya da uzun süre aç kalmış oluyorsun, önüne çıkanı yemek istiyorsun, blaaa blaaa blaaa. Sebep çok.

Sonuç: 600 gram. 58.6’ya indim.

Yasemin’in beklentisi 1 kilo civarındaymış. Ama bu anlattıklarıma göre “yine iyi, alabilirdin de” dedi. Vallahi utandım. Özellikle spor yapmadığım için kızdı. Ne demekmiş haftada bir, olur muymuş öyle şey. Olmaz tabii. Eşek kafalı Elif.

Neyse, bu iki hafta toparlamazsam n’olayım.

Pfff…

17 yorum

  1. Yinede güzel. Spor ve su şart. Birde sanki yorumlara yapılan bireysel cevap olayında sorun var.

  2. hiçten iyidir 🙂 devam

  3. Elo ben sana inanıyorum, sonsuz destekliyorum. Burası sorvayvir beyler burası sörvayvır! Burda şaka yok! Herşey gerçek!

  4. yaaa offf ya herkes kilo veriyo herkes kararli bir tek ben sismanliyorum nisanin basindan beri dikkat ediyorum guyaaaa ama 3 kilo aldim birakin nisan sonuna kadar 2 kilo vermeyi hedefim buydu ama nerdeeee homini girtlak yiyorum kilo aldikcada daha cok yiyorum sanirim bu gidisle 100 kilo olcam zaten ne kaldiki 27 kilo daha alsam hoooop al sana yuz kilo ne guzel sizin adiniza sevindim ama ayni zamanda kiskandim kendi adima uzuldum ben niyeee yapamiyoruuuum yaaaaa

  5. Harikasin Elif.senden aldigim guzel haberler beni de motive ediyo.hele bu gunesli gunu firsat bilip caddeye gidince etrafimdakilere baktikca kendimi dahada kararli hissettim.

  6. Tam havalar iyilesmisti, birkac kere bisiklete binip yediklerime de dikkat edip 1 kilo kadar vermistim, yine havalar bozuldu. Sporsuz olmuyor valla, yediklerime dikkat ediyorum ama bir azalma yok kiloda. Bi bahar gelsin gostericem ben o fazla kilolara ustume yapismak neymis 🙂

  7. ha gayret Elif az kalmış:)

  8. Elif Hanim 600 değil 700 gram Zayiflamissiniz
    Ukalalik değil sakın yanlış anlamayın moral olsun diye söylüyorum

    • Rica ederim. Ve fakat 58.7'ymişim meğer. Yanlış kalmış aklımda. Yani yine 600'e düştüm.

      Ancak bir okurumun "iki margarinden fazla" benzetmesine bayıldım. O kadarlık bir kütlenin üzerinden eksildiğini düşününce rahatlıyor insan hakikaten 🙂

  9. Moral bozmak yok. Devam.
    Gerçekçi olmak lazım sadece. Yediklerine dikkat edeceksin evet. Birinci mevzuu ne yediğin, ne yemediğin. Ama SPOR olmadan OLMAZ.
    🙂

  10. Yasemin Hanim in Avrupa yakasında onerebilecegi cep yakmayacak güvendiği bir diyetisyen dostu var mıdır acaba çok zor durumdayım gercekten :(((

  11. Elif ne zaman ve nasil (ac mi?) tartiliyorsun? cunku benim sabah ve aksam arasinda en az 500-600 gram fark oluyor:))
    Ben eminim sen butun fazlaliklarini vereceksin, esimden biliyorum en onemlisi kararli olmak:)

  12. ben de doğumdan sonra hayatımda ilk defa bu kadar kararlı başlamıştım. e tabi hayatımda ilk defa 68.8 olmuştum çünkü :S
    Neyse ki 2 ayda 12 kilo vererek büyük başarıya ulaşmıştım. Üzerimden kaç paket margarin yükü kalkmış oldu 🙂