125 Yorum

Hediye ürün: LeiLeo Emzirme Geceliği

Bu haftaki hediye ürünümüz emzirme kıyafetleri üreten LeiLeo’nun yepyeni emzirme geceliği Lia.

Yumuşacık emzirme kıyafetleriyle emziren annelerin gönlünde taht kuran LeiLeo şimdi de aynı yumuşak dokudan bir emzirme geceliği üretti.

LeiLeo markasının yaratıcısı Zeynep, emzirme kıyafetlerinden memnun olan annelerden sürekli gecelik talebi geldiğini, piyasada sade, şık ve aksesuarsız, sağlıklı kumaştan üretilmiş bir model olmayınca nihayet bu yaz bambu kumaşından üretilmiş ilk emzirme geceliğini yaptığı söylüyor.

Lia emzirme geceliğinin tasarımı oldukça sade. Annenin rahat emzirmesi için iki göğüs üzerinde tüm göğüs tiplerine uyacak şekilde, 23’er santim genişliğinde gizli bölmeler bulunuyor. Yeni anne ziyarete gelenlerden kaçmak zorunda kalmadan göğsün ister tamamını, ister bir kısmını çıkartarak rahatça emzirilebiliyor. Yeni doğan bebek de annesinin kucağındayken geceliğinin üzerindeki herhangi bir çıkıntı, toka, metal, pul, süslü taşlar, plastik baskı gibi şeylerden rahatsız olmuyor.

Lia emzirme geceliği bana maalesef yetişmedi. Ancak LeiLeo’nun emzirme bluzlarını severek kullanmış bir anne olarak gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Lia Emzirme Geceliği ile ilgileniyorsanız, 20 Haziran Pazartesi akşamı saat 21.00’e kadar bu yazının altına yorum bırakmanız yeterli.

Güzel de hediye olur, benden söylemesi.

İyi şanslar!

125 yorum

  1. Çok güzelmiş..Emziren bir anne olarak Talibim…:)

  2. umarım kazanabilirim..

  3. ben de talibim kendisine 🙂

  4. Bu gecelige bayiliyorum benim olsun oglumu guzel guzel emzireyimmm

  5. Günaydın. Bende hamileyim ve çok işime yarardı doğrusu.. Kısmet tabi.. 🙂 Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim. hehe:)

  6. Ben de isteriiiiimm:)) Çok kullanışlı gözüküyor…

  7. zaten çok beğenmiştim, çok istiyorum (:

  8. bu sefer bize çıksn 🙂

  9. çok güzel bende istiyorum

  10. wuww süpermişşş

  11. şanlı kim olacak bakalım?

  12. hadi bu sefer çıksın artııık:)

  13. bende yeni bir anne adayı olarak çok beğendim bu gecelikleri.mutlaka bunlardan edınmem gerektiğini düşünüyorum:))

  14. Ben de isterim 🙂

  15. Sabaha kadar emmek isteyen oğlum ve benim için ideal bir ürün sanırım.

  16. Ekim ayında emzirmeye başlayacak bir anne adayıyım.. Çok güzel bir gecelik..

  17. güzelmiş, biz de isteriz 🙂

  18. Biz de istiyoruz

  19. çıkmıyor ama gene de yorum bırakalım 🙂

  20. kızımla bende talibiz

  21. Şans bu sefer kime gülecek bakalım 🙂

  22. Bu gecelige sahip olursam benden cok,memede yasamayi seven oglum mutlu olacaktir.

  23. Bende talibim

  24. Emziriyorum ve güzel bir hediye

  25. cok yakinda emzirmeye baslayacak bir anne olarak coook talibim 🙂

  26. bende talibim önümüzdeki günlerde lazım olacak 🙂

  27. meraktan denemek istedim belkide bize çıkar

  28. ben de çooook istiyorum

  29. 3 aylik oglusumla bizde sanisimizi denemek istiyoruz.

  30. benim daha 3,5 ayım var yeniden emzirmeye ama ben de talibim

  31. Hamileyim, tam da böyle bir şey arıyordum, talibim:))

  32. Bu güzel gecelikle oğlum beni çok beğenecek :))))

  33. biz de şansımızı deneyelim dedik.

  34. Ben de istiyorum 🙂

  35. 🙂 ama biz amerikada yasiyoruz, nasil gonderebilirler ki buraya

  36. Tam da emzirme geceliği arıyordum 🙂

  37. Önümüzdeki iki hafta içindedoğum yapacak arkadaşım için kazansam ya!

  38. ben de gebe biri olarak istiyorum

  39. emzirme gecelikleri ve emzirme önlükleri gerçekten çok kullanışlı gözüküyor, 1 aylık yeni anne olarak talibim 🙂

  40. isterim de isterim:))

  41. 37. Haftadayim. Bir kaç hafta sonra için çok lazım olacak. Teşekkürler

  42. Önümüzdeki ay doğum yapacak kardeşim için talibimmm çıksa nasıl güzel bir hediye olur :))

  43. 39+3’te bir hamile olarak bana çıkmalı bana çıkmalı 🙂

  44. katildim gitti.

  45. ışıl öztaşbaşı

    bende istiyorum inşallah çıkar

  46. ben 20 günlük anneyim,ve çok isterim,çok kullanışlı görünüyor

  47. umarım çıkar

  48. Valla, harika bir hediye olur bu.

  49. ben de isterim 🙂

  50. bende hamileyim,umarım benim olur…:)

  51. ürünlerini çok beğeniyorum, ben de şansımı deniyorum 🙂

  52. Henuz 7 haftalik hamile bir anne adayi olarak, bu gecelige taa 3 hafta onceden goz koymustum bile:)))

  53. bnde istiyorummm

  54. harikaymis, ben de talibim! 🙂

  55. ben ve oğlum da talibiz 🙂

  56. ben de talibim şuan emziriyorum bana olmazsa bile kızkardeşim hamile…ikimizin şansına da olabilir iki bebek iki anne dört dörtlük şans bize güler artık 🙂

  57. 🙂 benim olsuuun.

  58. miniğin annesi

    ikinci bebeğim için istiyorum

  59. Anne adayi arkadasim icin talibim 🙂

  60. Olsa iyi olurdu =)

  61. aaa bu tam bana göre…

  62. ben de talibim:)

  63. Ben de istedim valla dayanamadim 🙂

  64. ben de talibim:))

  65. Hamile ve lohusa geceliğini henüz almamış bir anne adayı olarak bu geceliğe talibimm

  66. Yaz geldi malum mevcut eski geceliklerle emzirme pek mumkun olmuyor, ben de talibim.

  67. ilk hamileliğim ve hayatı kolaylaştıracak ürünlere ihtiyacımız var 🙂 bana çıksın lütfen 😀

  68. canumm görümceme hediye edeceğim inşallah çıkar :))

  69. Kızım 21 aylık ve memeyi bırakmaya hiç niyeti yok 🙂

  70. Benim olsunnn 🙂

  71. ben de isterim:)

  72. e benim de emzirme geceliği ile pek işim kalmadı sayılır (oğlum artık bazı geceler keyfi isterse emiyor, gündüz emmiyor bile), ama hamile iki yakın arkadaşım var, çıkarsa birinden birine hediye ederim 🙂

  73. cok guzelmısssssssssss

  74. Ben de isterim.

  75. Ben de istiyoruuum… 🙂

  76. Şanslı olan kazansın 🙂

  77. Ben de yarismaya dogacak oglumun sansina katiliyorum…

  78. ben bunu çoooooooooooook beğenmiştim :)))

  79. Bende talibim…:))

  80. BENDE ISTIYORUM 🙂

  81. kaçırıyormuşum neredeyse 🙂
    ben de talibim..

  82. ben de talibim

  83. tuğba yıldız

    hep istiyorum ama hiç çıkmıyooor :((( kitap kime çıktı??

  84. Bende varımmmm

  85. olmayan şansımı bir kere daha deneyim bari 🙂

  86. ben de istiyorum.

  87. hadi şans, bu sefer benden yana ol!!!

  88. kitaptan yana şansımız yok 🙁

  89. bende istiyorum bu yumuşacık gecelikten

  90. bende bende:)

  91. 16 günlük anne olarak, şansımı denemek istiyorum.

  92. Çok orjinal bir ürün. Ben de çok isterdim 🙂

  93. çok gerekli bi ürün bebeğim 1 ay sonra geliyor kazanmayı çok isterim 🙂

  94. emzirmeyle başı belada olan bana da lazım 🙂

  95. biraz şans,şans,şans….

  96. çok güzelmiş bende talibim

  97. peki bende isteyeyim.ikinci hazırlığındayım zira:))

  98. 6,5 aylik hamileyim ve ismini cok duydugum bu urunu kazanmayi cok isterim 🙂

  99. inşallah şanslı kişi olabilirim.çok hoş bir hediye kazanan anne şimdiden iyi günlerde kullansın

  100. iç ses:çıkmaz çıkmaz 🙁 dış ses: çıksın çıksın:)

  101. Kullanmayı isterim. pratik görünüyor.

  102. Ikbal Didem Budak

    Super bayildim, cikmaz demiyorum sansimi deniyorum..hadi hayirlisi..

  103. songül erzurum şişeci

    tam benlik emziren bir anne olarak 🙂

  104. çok güzelmiş

  105. pek de güzelmiş…

  106. ben de talibim:)

  107. merhaba ;
    harika ve çok kullanışlı rahat bir ürüne benziyor ,ileride(6 ay sonra ) 🙂 bende inşallah bu ürünü kullanacağım ,kazanmayı çok isterim ,teşekkürler..

  108. 2. ye artik;)

  109. supermıs emzıren bı anne olarak benım olursa cok sevınırım

  110. bende 34 haftalık hamileyim, böyle bir ürünü ihtiyaç listeme eklememiştim. Şimdi görünce inşallah benim olur diye geçirdim içimden.

  111. ya çıkarsa:)

  112. Bluzunu hala tepe tepe kullanıyorum. Teşekkürler Zeynep…

  113. Gec kaldik mii.. ben de istiyorum:)

  114. bende talibim:))

  115. alahin emri ile istiyorm bu geceligiii :)))) isteyenin bi yuzu vermeyenin iki yuzu karaymiss:)))))

  116. Herkese gösterdiğiniz ilgiden ötürü teşekkür ederim. Şu andan itibaren yeni yorum kabul etmiyorum. Gecelik Neslihan’a çıktı. Ancak katılan herkese de bir sürprizimiz var; birazdan yeni bir yazıda açıklayacağım.

  117. Indirim kuponu icin tesekkur etmek isterdim ama.. Blogcuanne’ye emailimi iznim disinda ucuncu sahislara kullandirtma hakkimi verdigimi hatirlamiyorum. Istedigim en son sey emailime benim iznim disinda degisik firmalardan firsat emaili gelmesi. Bir basladi mi gerisi geliyor, ve is kontrolden cikiyor sonrasinda. Ben simdi bu yuzden bircok yerde kullandigim emailimi degistirmek zorunda kalirsam? Deger miydi kullanma ihtimalimin olmadigi %20lik kupon icin? Blogcu annenin bu tip detaylarda dikkatli oldugunu dusunuyordum. Bu durumu oldukca can sikici buldum acikcasi.

    • Yonca – bugüne kadar hiçbir kişinin e-mailini izni olmadan üçüncü bir şahısla paylaşmadım. Okurlar arasından birbirileriyle iletişime geçmek isteyenlerin bile önce izinlerini alıyor, sonra maillerini birbirlerine iletiyorum.

      Bu indirim kuponları, tüm Blogcu Anne okurlarına değil, bu hediye ürünle ilgilendiğini belirten ve gecelik için yorum bırakan okurlara yönelikti. LeiLeo’nun gönderdiği e-mail de bir kerelik olup, herhangi bir data kaydı yapılması söz konusu değildi. Mail adresinizin tekrardan, başka fırsatlar için kullanılma ihtimali olsaydı böyle bir şeye zaten izin vermezdim.

      Fırsat e-maillerinden ben de çok rahatsızım ve benim üzerimden bir tek kişinin bile böyle bir rahatsızlığa maruz kalması beni çok üzer. Ancak dediğim gibi, bu durumda öyle bir ihtimal olmadığından, ve de hediye ürüne yorum bırakarak ilgilendiğinizi belirttiğinizden, jest amacıyla yapılmış tek seferlik bir iletinin canınızı sıkacağını düşünemedim. Özür dilerim.