18 Yorum

Annelik İkilemleri – II

Aşağıdaki yazı, konuk yazar Özden tarafından kaleme alındı.

Özden’in diğer yazılarına buradan ulaşabilirsiniz.

***

Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu yazı “Annelik İkilemleri” yazımın devamı niteliğindedir arkadaşlar. Bizde bu ikilem durumu genetik! Annemden şüpheleniyorum ben. Keza hayatımda gördüğüm en ikilemli kadındır kendisi. 5 dakikada kendi tezini 5 kere çürütebilir ! Dolayısıyla bendeki gel-git halleri genetik kanımca… sizi içimdeki kadınlarla baş başa bırakıyorum…

Anne 1: Bugün saç başla hiiiç uğraşamıycam! Oğlanı da alıp bi kuaföre gidim, 5 dakkada bi fön tamamdır.
Anne 2: Nereye alıyosun oğlanı??? Çocuk hasta zaten, bi de orda kapı baca açık iyice kapıcak şifayı! Al duşunu yap maşanı otur aşağı!!
Anne 1: Doğru diyosun. E iyi madem.

Anne 1: Şu çocuğa bi kat daha giydiriyim şimdi annem görünce kırk saat söylenicek, gerçi hava da güzel ama bilemedim şimdi…
Anne 2: Özden yuh kızım yaa!! 34 yaşındasın hala annem diyosun!! Bi kendini bil bi birey ol, bi özgür ruh ol yaa!
Anne 1: Evet! Doğru söylüyorsun ! Özgürüm bireyim bi şeyim ben!!
Anne 2: Bi şey ne yaa ?? Anneyim demek istiyosun heralde ! Pardon önce kadındık biz di mi…
Anne 1: Blmiyorum bana bi şey sorma! İki gıdım aklım vardı o da çocukla gitti!
Anne 2: İyi iyi tamam çıksın böyle dışarı olmaz bi şey. Son kararım. Nokta.

Anne 1: Hadi bakalıııııım! Hayırlısıyla başlıyoruz anaokuluna! Her şey güzel olucak! çocuk çok mutlu yaşıtlarıyla, ben de özgür olucam, bu bi kaç saat bana ilaç gibi gelicek. Yaşasın! Artık hayata dönüyorummm!
Anne 2: Nereye dönüyosun yaa? Lafa bak özgür olucakmış! Sen değil miydin 4 sene önce çocuk da çocuk diye tutturan! Oğlan daha 3 yaşında! Ya bi şey olursa! Çocuğu ellere emanet edip nereye gidiyosun huuuu??? Kime diyoruuum?
Anne 1: Duymuyorum senii hat kesildi!! Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor! Byeee
Anne 2: Ne halin varsa gör! Bi şey olsun da sorarım ben sana.( Bu noktada içime annemin kaçtığından şüpheleniyorum)

Anne 1: Çok darlandım bu ara ben! Çocuğu biraz anneme bırakayım da şöyle bi hava aliiim hem güneş de açtı bak hava şahane! Alışveriş de yaparım.
Anne 2: Güneş varsa önce çocuğu bi parka götür! Bencil şey! Eve tıkıldı kaldı garip! Sen alışveriş diyosun hala!
Anne 1: Ay bak hakkaten vicdan yaptım şimdi:( önce bi oğlanı götüriyim de parka, sonrasına bakarız artık…

Anne 1: Ya bu adam çok iyi bir baba hakkaten! Bak Allah için! Evde olduğu her an çocukla ilgileniyo, yıkıyo, oynuyo, gezdiriyo, yediriyo içiriyoo!
Anne 2: Ne yediriyo pardon?? Pek bi şey yedirebildiği yok çocuğa! Üstelik günde zaten bi saat anca görüyo, gerisi de pazardaaan pazara! E o kadarını da yapsın artık bi zahmet! Bütün yük sende! Ööyle iyi babasın şöölesin böölesin diye şımartma adamı! Tepene çıkar sonra! ( Burada da içimdeki Hatime sultan nam_ı diğer annem konuşuyor sanırsam)
Anne 1: ay içimdeki pozitif kadını öldürdün yaa bi sus! ruhum karardı valla

Anne 1: İkinci çocuk şart! Acil yapılmalı yaş geçiyo harekete geçilmeliii! mi acabaa???
Anne 2: Yaa bi dur anca rahata erdin hatta ermedin ericeksin tez zamanda inşallah. Daha birinciyi kotaramadan ikinciyi n’apıcaksın? Hem unutma iki çocuklu arkadaşların hep ne diyor? Çarpı 2 değil çarpı 4’müş ikinci çocuk olayı!
Anne 1: İyi iyi tamam bakarız… Bir kardeşi olsun istiyorum ben en çok. Yoksa böyle gayet iyiyiz.

Bu annelik durumları böyle uzaaar gider kızlar…

Bi sonraki ikilem yazısında buluşmak üzere sizi de kendi gel gitlerinizle baş başa bırakıyorum…

İçimdeki kadınları seviyorum ben. Ya siz??

Özden ben,
Neredeyse 3 yaşındaki Kemal Emir’in annesi
Seviyorum sizi 😉

***

Sizin de söyleyecek sözünüz varsa Blogcu Anne’de konuk yazar olabilirsiniz. Konuk yazarlık hakkında buradan bilgi alabilir, diğer konuk yazar yazılarına buradan ulaşabilirsiniz.

18 yorum

  1. Pınar AYVERDİ KILIÇASLAN

    Aman Allahım tıpkı ben dedim okudukça böyle güzel anlatılamaz şahane Yanlız değilim 🙂

  2. kendimi gördüm en çok da 2. çocuk olayında….güya karar verdim,istiyoruz,korunmuyoruz,ama ben hala ikilem içindeyim:)

  3. bayıldım sabah sabah yüzümüz güldü saolun Özden hnm 🙂

  4. Şu yazıda kendini görmeyecek bir anne tanımıyorum ben 🙂

  5. Aynı ben 🙂

  6. o içindeki 2 annenin çatışması değil, anneyle- anneanne çatışması bence.. Bir yerde içimize annelerimiz kaçıyor ve sürekli sağ omuzdaki melek gibi bıdır bıdır konuşuyorlar :))

  7. ah bu ikilemler insanın delirdimmi acaba diye düşünmesine sebeb oluyor ben en çok dışarıya çıkarken yaşıyorum kalınmı incemi giydirdim yoksa yalnız dışarı çıkayım gezeyim yoksa parkta çocuk mu gezdireyim of of

  8. Allahım anladım ki tek deli ben değilmişim.Benden başkaları da varmış.Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim ben şimdi.:)))))))

  9. çok tatlı 🙂

  10. Soluksuz okudum hatta bitmesin sandım :)) annelik aynen öyle… kendini düşünüp vakit ayırmak istediğin an bile çocuğunun vaktinden çaldığını ona haksızlık ettiğini ve hatta onu ihmal ettiğini sanmak… trajikomik ikilemler arasında gidip geliyoruz çocuğumuzu büyütürken :)) Allah uzun sağlıklı ömürler versin yavrularımıza, bize de sabır ve doğrusunu düşünme gücü :)) İyi yayınlar.

  11. Annelik bu işte 🙂
    Adaşım, ben de seni seviyorum ve takip ediyorum seni.

  12. okuyunca cok rahatladı,ruh hastası deılmişim=)

  13. süper bi yazı..diğer yazılarınızı da okudum..siz kendi blogunuzu açmalısınız..sevgiler.. (28 aylık Poyrazın annesi)