29 Yorum

Altı

Her sene aynı şey oluyor.

Her 24 Kasım’da “Bundan 6 sene önce bugün henüz anne değildim” diye gezmeye başlıyorum.

O günü öyle geçiriyorum.

Her 25 Kasım sabahı uyandığımda ise 2006 yılının 25 Kasım’ını baştan yaşıyorum:

Şimdi uyanmıştım

Sancılarım vardı

Doğan saat tutuyordu

Annem kahvaltı hazırladı

Merdivenin kenarında esneme hareketleri yapıp duruyordum

Hastaneye gittik

Kontrol ettiler

Öyleydi

Böyleydi

Ikındık

İttik

derken…

Deniz doğdu!

Her sene, üzerinden bir sene daha fazla geçmiş olmasına rağmen daha da belirginleşiyor ayrıntılar. Her sene biraz daha unutur muyum diye düşünsem de biraz daha fazla hatırlıyorum her şeyi.

6 sene önce bugündü. Deniz kollarıma geldi.

6 sene önce bugün başını tutamazken bugün kalem tutan, okumaya çalışan bir çocuk oldu.

 

 

6 seneye neler sığdı. Ne kazanımlar… (En basitinden bir kardeş). Ne kayıplar (Onun için en büyüğü şimdilik Paphia).

Bakalım hayat daha neler gösterecek ona. Dilerim çoğu güzelliklerden oluşsun.

İyi ki doğdun canım oğlum.

 

Yorum yap

Girilmesi gerekli alanlar işaretlidir. *

29 yorum

  1. Nice yıllara denizcigim iyi ki dogmussun ve iyi ki anneni bizlerle tanistirmissin

  2. İyiki doğmuş, güzel bir hayat diliyorum (:

  3. mutlu seneler

  4. Gozlerim doldu. Nice yaslara hep birlikte:) darisi basima:)

  5. Ekif ‘cigim, Deniz oglunun yeni yasini kutlarim. Keyifli bir yas olsun. Her yeni yas, tum aileniz icin bir oncekinden daha da guzel ve keyifli anlarla dolsun.
    Sevgiler
    Hasene

  6. Öncelikle Denizi kutlarım,Allah sağlıklı uzun ömürler versin…Söylemeden geçemeyeceğim Denizi kucağına alıp baktığın fotografa her gördüğümde bitiyorum…Çok doğal,çok duygu dolu…

  7. Deniz’e, ailesi ve tum sevdikleri ile nice mutlu ve saglikli senelere. Deniz’e ilk baktigin fotograf hakikaten muthis. Firk firk. 😉

  8. İyi ki doğmuş sevgili Deniz niceeee nice sağlıklı yaşlara inşallah, 24 Kasım’ın senin için başka bir anlamı daha varmış demek ki, ne güzel bize sadece “Öğretmenler Günü”… Akşam tanıştık ama ben sana adımı söylemedim, ben Aysun, kucağımdaki “dansçı bebek”te 14/03/2010 doğumlu İlay… Seni görmek güzeldi 🙂

    • Ben de “neden ismini sormadım” diye hayıflanıyordum. Bu şekilde de olsa tanıştığımıza sevindim 🙂

  9. bu arada saat 16:14 ve sen deniz oğlanı doğuruyorsun 🙂 (bende 2. çocuğumu ssvd yapmak istiyorum elif yaa 🙁 )

  10. Deniz’e sevdikleriyle mutlu sağlıklı yaşlar diliyorum, sevgilerle:))

  11. Sağlık,huzurlu,mutlu ve şanslı nice yaşlara…Sizin gibi bi annesi olduğu için çok şanslı bi cocuk bence 😉

  12. Mutlaka zor günleri olacaktır, zorluklarla başedebilecek , düşse de kalkabilecek cesaretle dolu güzel bir yaşam diliyorum…

  13. Evladina guzel bir omur dilerim Elifcigim. Kucuk bidiginida operim. Ay yok opmem. Koklarim ve tokalasiim. Bugun avmde kadincazin biri kizimi optu, evden dondum yikadim. Yani sadece koklarim:)))

  14. Anneliğinin altıncı yılı kutlu olsun Elif, sen bu fotoğrafı koydukça ben ağlıyorum. Çoğumuzun karşılaşma anı bu kadar net ve görüntülenmiş değil belki ama seninle yaşıyoruz kendi karşılaşmalarımızı da tekrar tekrar..
    Deniz; her şey gönlünce olsun güzel çocuk, mutlu ol emi, her gün, biraz daha fazla..

  15. nice yıllara deniz, mutlu ol, huzurlu ol…
    sevgiler mine

  16. Mutlu yıllar olsun Deniz’e…

  17. Doğum günün kutlu mutlu olsun deniz ailenle beraber dahaa nice güzel sağlıklı yıllara :)))

  18. 60seneleri mutluluk sağlikla görmeniz dileğiyle nice yillara:)

  19. inşallah nice mutlu yaslarını görürsün

  20. iyi ki doğmuş Deniz, bu güzel paylaşımlar da onun ve kardeşinin sayesinde var.

    sevgiler,

  21. Mutlu, aydınlık yaşlar olsun:)

  22. İyi ki doğdun Deniz

  23. Deniz’in 6.yaşını kutlarım sağlıkla, huzurla büyüsün yakışıklı 🙂
    Senin de kutlu 6. annelik yılını kutlar, öperim 🙂

  24. Ne güzel yazmışsınız.. 6 sene önce başını tutamazken, bugün kalem tutuyor.
    Maşallah onlara ve şükür bu günleri gösterene..
    İnşallah mezuniyelterini de görür, bu paltformda paylaşırsınız bizlerle..
    Sevgiler…

  25. Sağlıkla, mutlulukla uzun yıllar geçirmenizi dilerim, elleriniz birbirinizden hiç ayrılmasın

  26. Allah sağlıklı, mutlu nice yıllar versin deniz oğlana 🙂

  27. Çok çok teşekkür ederim tüm güzel dilekleriniz için.

  28. Deniz iyi ki dogmus sen de iyi ki anne olmussun Elif 🙂 ogluslarinla esinle hep gulumseyin… Ve Deniz; dilerim iyi arkadaslarin dostlarin olsun omrunde hep, once anne, baba, kardes sonra dostlar en buyuk kazanimlarimiz… Sevgiler