5 Yorum

Yase’nin Gebelik Günlüğü, 39. hafta

Ülke gündemi çalkalanmaya devam ederken ben Yase’ye haber yasağı koydum. Dedim, otur oturduğun yerde, bekle bebeni, bırak haberleri falan. O da dediğimi yapmış,  Kurt Seyit ve Şura seyretmiş. Aferin. 

Yasemin’in tüm yazılarını buradan okuyabilirsiniz. 

***

39. hafta

Merhaba sevgili okuyucu,

Daha siz sormadan hemen ben söyleyeyim: “Hala doğurmadım!” Lakin her şeyler yolunda şükürler olsun ki… Fiziksel ve ruhsal olarak turp gibiyim maşallah. Bir fiil çalışıyorum hala ve bu durumdan da çook memnunum.

Yase39

Bugün doktor randevumuz vardı, bu seferki tuşe muayenesi güzel. Doktorum memnun. “Sakin sakin bekleyeceğiz doğumu artık. Bu hafta olmadı haftaya alırsın bebeciğini kucağına inşallah” dedi. Aman inşallah ne kadar da merakla bekliyoruz artık. “Peki eğer 40 hafta dolduğu halde (4 Nisan’da, ki benim doğum günümdür o gün, doluyor bu arada) gelmezse netcez?” dedim. “Beklicez Yaseciğim, elbet gelecektir” dedi. Amanın var ya zevkten fiyonk oldum. Yani asayiş berkemal, her şeycikler yolunda…

Bu medikal detayların dışında bol bol gezmece. Zaten yüzmüş bile olsam hergün yaldır yaldır yürüyorum. Valla ne yalan söyleyeyim her zaman spor yapardım fekat ömrü hayatımda şu iki hafta kadar yürümemişimdir. Yani spor olaraktan. Mesela örnek vermek gerekirse hali hazırda şu anda yaklaşık 10km’lik bir mesafe tamamlamış olmanın gururu içindeyim ki gündüz Kadıköy’de teptiğim yolları saymıyorum bile… Bazen tek, bazen eşimle, bazen dostlarla, yani kim müsaitse onunla hep yollardayım bugünlerde… Bugünkü spor badi’m ise halamdı ki benim gözümde kendisi profesyonel bir yürüyüşçüdür. Benimle yürümekle kalmadı bir de akşam yemeğinde süper bir sofra ile beni ağırladı sağolsun. İnsanın halası gibi olur mu yav? Ben de iki minik meleğin halasıyım. Hala olmak nasıl bir duygu kendim hala olduktan sonra daha da bir anlam kazandı benim için…

Bu arada komik bir durum var ki oğlum henüz doğmadığı halde ilk yaşıtı arkadaşı ile samimiyet kurduk biz de bu arada. Daha önce bahsetmiştim apartmanımıza yeni tanışan karşı komşum da bizim gibi hamile diye… Onlar doğurdular, dünya tatlısı minik oğulları şimdi iki ay 10 günlük… Cumartesi günü kendilerini ziyarete gittik. Hem doya doya bebek kokusunu içimize çektik hem de hayatımızın şimdilerde çok benzerlik gösterdiği bu tatlı komşularımızla çok keyifli bir akşam geçirdik. İnsanın yakınında birisinin aynı kendisi gibi doğum, emzirme, uykusuzluk, gaz, vs sorunsallarıyla tebelleş olması bence çok büyük bir şans ki ben de bizi karşı komşularımızdan ötürü çok şanslı adlediyorum..

Benden bugünlük bu kadar şekerler, malum KURT SEYİT başlamak üzere… Kıvanç’ı bekletmek olmaz… Kaçtım ben, öperim göbeciklerden.. 🙂

Yorum yap

Girilmesi gerekli alanlar işaretlidir. *

5 yorum

  1. Yase’cim hiç merak etme, her şey çok güzel olacak. Bu arada geçen haftaki göbeğinle bu hafta arasındaki farkı gördün mü? Resmen löp diye aşağı inmiş. Doktorcuğunun da dediği gibi, bu hafta değilse önümüzdeki hafta işallah sağlıkla kollarında bebekin. ^_^
    Çok sevgiler,
    Derya

  2. bu gebelik hikayesinin doğum hikayesi de bir ayrı heyecanlı ve maceralı olacak gibi duruyor. dört gözle bekliyoruz artık 🙂
    dubleanne

    • Annegazetesi Pelin

      Valla bana da öyle geliyor 🙂
      Hayırlısı olsun Yase, umarım sağlıkla mutlulukla kucağına alırsın oğluşunu!
      Sevgiler!

  3. Yase bir haftada bile göbeğin nasıl da büyümüş maşallah. Sağlıkla gelsin inşallah oğluşun.

  4. Bu yorumu yazarken belki de doğdu bile Yase’nin bebeği. Uzun süredir takip ediyordum. Doğduktan sonra da bizi habersiz bırakmayın.
    http://www.atesveben.com