8 Yorum

Yase’nin Gebelik Günlüğü, 40. hafta

Siz sormadan ben söyleyeyim, Yase “hala doğurmadı.” Zaten o seçim gecesi doğurmadı ya, daha da bayağı bir doğurmaz herhalde… Hiç önemli değil, biz bekliyoruz. Bebe ne zaman geleceğini biliyor. Belki de “Ulen, ne işim var benim böyle ülkede?” deyip biraz daha içeride kalmaya karar vermiştir. Kendi bilir. Ne zaman gelirse başımızın üstünde yeri var. 

Yasemin’in tüm yazılarını buradan okuyabilirsiniz. 

***

40. hafta

Merhaba stop,

Hala hamileyim ve bence bu durum her ne kadar başlıkta “40. hafta” yazıyor olsa da gerçekte henüz 39+5 olmamdan kaynaklanıyor stop. Bugünkü tuşe muayenesinden de sınıfta kaldık stop. Her ne kadar sınıfta kalmış olsak da biz yine de spor yapmaya devam ediyoruz stop. 40 plus’tan sonra tabelaya bakalım diyorum stop.

Yase40

Beni Instagramdan takip edenler bilir anacım, karada yaptığım yürüyüş, leğen kemiği açma antremanları yetmedi, suda da bebeğin fileye düşmesi çalışmalarım tam gaz devam ediyor. Fileye düşürmeyi hali hazırda halen becermiş değilim lakin kilo artışları konusunda puanım tam. Bebecik oldu 3kg 600gr. (maşallah de!) ben de aldım toplamda 10 kilo. Bebişin suyu bol, keyfi gıcır. Ben de artık bıraktım gün mün saymayı gebeliğimin son günlerinin keyfini çıkarmaya karar verdim. Her şey bu şekilde yolunda giderse inşallah, 42.hafta dolu dolu bitinceye kadar beklicem ondan sonra Allah Kerim… Artık hayırlısı neyse, kaderde ne yazıyorsa…

Bunların yanı sıra Cumartesi akşamı bebeğimizi babası ilk defa sinemaya götürdü. O da nasılmış diceksin? Tam bir araba delisi olan ve elinden gelse arabasını da eve yanımıza çıkartacak olan Macit Mucit Kocam, geçenlerde telefon edip beni sinemaya davet etti. “Aaaa hangi film gelmiş ki?” diye sorduğumda ise öğrendim ki hiiiiç benim ilgi alanımda olmayan Play Station’ın en popüler araba yarışı oyunlarından birisi olan “Need for Speed” gösterimdeymiş. “Canım davet için saol ama beni açmaz o. Sen bir erkek arkadaşınla git istersen” dedim. Ne cevap versin istersin? “Yase’ciğim buna sadece kendine göre karar verme. Oğlum hem çok ister o filmi görmeyi, hem de çok sever. Ayrıca ben oğlumla gitmek istiyorum bu film eve hal böyleyken sen de otomatikman gruba katılmış oluyorsun.” Yani senin anlayacağın ben de kavanoz kontenjanından erkeklerimle sinema takımına dahil oldum. Filmi de beğendim ama şimdi yalan olmasın. Ayrıca kanepe koltuk seçimi, bel arkasına yastık, ayak altına puf gibi birçok hizmet tarafıma tahsis edildi ki bundan iyisi şamda kayısı!

Esas bunlardan en önemlisi inşallah bakıcı sorunsalı da çözüme kavuştu. İnşallah diyorum ki çünkü kesin bir şey söyleyip kendi kendime nazar etmeye korkuyorum vallahi de. Birisini başlattık çok yoğun referans üstüne ve ilk izlenimimiz de oldukça olumlu. Paşa oğlum ona da, bize de birbirimize alışmamız için zaman verecekmiş gibi de görünüyor ki ooooooh mis!

Ahval ve şeriat budur işte sevgili okuyucu. Benden bu haftalık bu kadar. Herkeşi öper, mutlu, umutlu, aydınlık bir hafta dilerim…

Kalın sağlıcakla.

Yorum yap

Girilmesi gerekli alanlar işaretlidir. *

8 yorum

  1. hayırlısı canım ben de 42. haftada doğum yaptım doktorum cuma son gün demişti sağolsun kızım çarşamba sabahı geldi.vakti zamanı gelince oğlun da gelir nasıl olsa tadını çıkar bu günlerin

  2. Yasemin Selam,
    Bebek geleceği zamanı bilir, rahat olmak en önemlisi. Aynı şu anda yaptığın gibi. Günlük hayatın aynı tempoda devam etsin. Bir iki şey önerebilirim. Yaptığımız nefes farkındalığı çalışmasını gün içinde bir kaç kere tekrarlamanı öneririm ve tam bu sırada bebeğin ile konuşup, ona enerji gönderip, artık fileye düşmen lazım diyebilirsin 🙂
    Bir de ananas, hurma yemek faydalıdır. Eşin bu hafta da seni bol baharatlı-acılı yemekleri olan bir mutfağa yemeğe davet edebilir, benden selamlar kendisine 🙂
    Her zaman yardıma hazırım, yeter ki ara…
    Sevgilerimle

    Esra

  3. Merhaba Yase 🙂

    Bende 40 + 5 te doğum yaptım. Oğlum artık 4 kilo olmuş ve kanala girmemişti ayrıca hiçbir açılma da yoktu. Neyse sabahın köründe hastaneye yatışımı gerçekleştirdik ve suni sancı verildi saat öğlen 14:00 e kadar. Veee gelen doğurdu giden doğurdu ben hala beklemede… Son karar epidural sezeryan oldum.. oğlum şuan 21 aylık… Allahım yar ve yardımcın olsun 🙂

  4. Merhaba oncelikle saglikli dogumlar diliyorum.yalniz bebeklerin anne karninda kendi kakalarini yutma ihtimalini gozardi etmemenizi oneririm.illede normal dogum yapicam diye bu hadise ile karsilasan anneler cok.lutfen bu konuya dikkat edin.

  5. Ben de dün Elif’e “yoksa Yase doğuruyor mu, içimden bir his öyle dedi” demiştim 🙂 Meğer içimdeki his yanılmış. Ama belki de dün fileye düşmüştür minik şehzade, kimbilir 🙂
    Sağlıkla, mutlulukla, kolaylıkla geçen bir doğum olsun inşallah.
    Sevgiler

  6. Hayirlisi olsun, bebek ne yapacagini bilir sonucta ama cok uzun kalmasi da iyi degil malum, doktorunuzun normal dogumu baslatmasi mumkun, nisanin gelmesini hizlandirici bir mudahele soz konusu olabilir, bi gorusun doktorunuzla.
    Bu arada bebek daha dogmadan bakici bulunmasi gercekten bir tek Turkiye’ de var heralde. Dogumdan sonra hemen calismayi mi dusunuyorsunuz?

  7. ayy filmin sonu uzadıkça heyecan artıyor; amma uzadı film. sündü de sündü 🙂 nasıl dayanıyorsun valla ben 34. haftada doğurdum :))))
    Allah iyi insanlar çıkarsın karşımıza valla, bakıcıdan ağzı yanan biriyim. Çok yüksek referanslarla (bizim iş yerinde iki kişi ile çalışmış) aldığım ve ikiz tecrübesi olan bayan, kendisine bir ay çalışmadığı halde maaş verdiğim halde bana illallah ettirdi. hırsızlık mı yapmadı arsızlık mı yapmadı, bizi tehdit mi etmedi; kavga dövüş zor gönderdik evden. evin içinde ben olduğum halde resmen bebelerimn altınlarını aradı köşe bucak. gıda-giyim-eşya-para ne bulduysa çalmış. MIŞ diyorum çünkü başta konduramadım, ben düşürdüm kaybettim vs sandım çoğu şeyi. o gittikten sonra zaman içinde eksikler çıka çıka anladık ki o çalmış aslında. :(((( Allah yardımcın olur inşallah bu konuda. eve kamera koymakta fayda var. bir kaç yakını da tembihlemeli arada gelip ani baskınlarla kontrol etsinler. bunu eşin ve sen de yapın zaman zaman.
    hayırlısıyla doğur ve büyüt inşallah.
    duble anne

  8. Kavanoz kontenjanindan 🙂 cok guldurdun beni Yase… Saglicakla kavus emi bebishine.