Anne İtirafları

İtiraf yazarken lütfen:
· kısaltma ve sms dili kullanmamaya,
· herhangi bir itiraf sahibine yanıt yazmamaya,
· noktalama işaretlerine dikkat etmeye,
· hakaret içeren ifadeler kullanmamaya,
özen gösterin.

Sen de itiraf et

Sen de itiraf et

rahatla 🙂

3+3=
Anne İtirafları, annelerin, açığa vurmaktan utanç ya da suçluluk duydukları kişisel tecrübe ve hislerini isimsiz olarak paylaşabilecekleri bir platformdur. Rumuz sadece teknik bir gereklilik olup, kişinin gerçek adı ya da e-posta adresini vermesine gerek yoktur. Tüm itiraflar onaydan geçmekte olduğundan itirafların yayınlanmasında gecikme yaşanabilir; ‘itiraf’ formatına uymayan içerikler yayınlanmayabilir. İtiraflara yanıt vermek mümkün değildir; ancak katıldığınız itirafları kalp butonunu tıklayarak ‘beğen’ebilir, arzu ederseniz sosyal medyada paylaşabilirsiniz.

Mantıcı

Kayınvalidem Ege’de deniz kenarında bir şehirde tek başına rahat bir hayat sürüyor. Ne zaman bizi görmeye gelse, torununu çok özlediğini söylüyor ama sadece yemek saatlerinde geliyor. Son yıllarda gelmeden arayıp -günün herhangi bir saatinde – yemekte ne var ona göre geleyim demeye veya yemek sipariş etmeye de başladı. Evde bir yatılı yardımcımız var ve sanırım onu kamuya açık bir hizmet sanıyor.

elanor

Oğlumdan nefret ediyorum. Çok iğrenç bir kişiliği var. Anne olduğum için çok pişmanım. Asla bana göre değilmiş. Bir ömrü bir başkası için harcamak ne büyük ahmaklık.

Hassas aile gelini!!

Çok hassas! ince düşünceli! duygusal! bir aileye sahip olduğunu söyleyen eşimin annesinin kadın cinayetlerine verdiği tepki ‘kim bilir ne dedi de adamı çıldırttı’ dan ibaret.Kadının da erkeğin de en büyük düşmanı böyle düşünen kadınlar😡

En yakin arkadasim

Dünyadaki en yakınım olan en güvendiğim insandan aynı evin içindeyken soğuyup artık sevemez olup sonra da yapayalnız kalırım diye evlenmekten korkuyorum tam tersi olması gerekmez miydi

SEİAN

Olmadı, ne kadar tevekkel ve istekli olsam da emzirme işini beceremedim, sağdım, emzirmekte ısrar ettim, takviye aldım şu bu ama 4 ay yetebildim. Artık koyverdim, emzirmeyen/emziremeyen kadınların yazılarını okudum, kabullendim, tüm enerjimi oğlumun neşeli büyümesine veriyorum ama emiyor mu? cular bitmiyor. Yahu size ne? Düşün yakamdan be. Ne boş konuşuyorsunuz neleri yarıştırıyorsunuz ya!

Kültürsüzlük değil de ne??

Bir süredir kayınvalidelerdeyiz. Bu süreçte eşimin teyzesi de bi kaç gün yatılı misafir olarak burada kaldı. Biz 2 çocuğu aynı odada yatırmakta zorlandığımız için küçükle ben yatıyorum büyükle eşim yatıyor. Geçenlerde yemeğe davet edildiğimiz başka bir evde teyzesi farklı odalarda uyudugumuzu söyledi. Kadınlar arasında bi manidar bakışmalar falan 🙄Yahu size ne GERÇEKTEN SİZE NE????

Sevmeyen

Eşimin umursamazlığından bıktım. Doktor Çocuğumun acilen sünnet olması gerektiğini söyledi, Bi haftadır eşimin işini (işini rahatlıkla ayarlayabileceğini biliyorum) bırakıp bizi doktora götürmesini bekliyoruz. Bu kadar mı zor ya çocuğun için bişey yapmak bu kadar mı zor!!! Nefret ediyorum. Evlenmeyin böyle hödüklerle ben yandım başkası yanmasın!!

Bittim

Aşırı aşırı yalnızım.yillardir karantinada gibi yasıyormuşum ben zaten.cok mutsuzum.her günüm aynı.en ufak bir kıpırtı yok hayatımda.boğuluyorum.

Aferin bana

20 yıllık birliktelik, 15 yıllık evlilik ve 10 yaşında bir çocuk sonrası beni aylarca aldatan kocamla evliliğimi sürdürüyorum. Öğrenmemin üstünden 2 yıl geçti ve artık biliyorum ki ne kocamı ne de kendimi affetmem mümkün değil. Mantık evliliği olarak ne kadar daha gider bilmiyorum ama duygularımın (güzel duygularımın) sonsuza kadar sona erdiğini çok iyi biliyorum.

Babaların babası

En süper baba ama en berbat kocaların da günü kutlu olsun