Korona Günlerinde Eğitim

Sanırım bu korona günleri geride kaldığında, çok çok geride kaldığında yani, en fazla birikmiş olan şeylerden biri de “Korona Günlerinde Bıdı Bıdı” şeklindeki külliyat olacak. Korona günlerinde Aşk/Şiddet/Sağlık/Eğitim/Yaşlılık/Çocuk Olmak/Kadın Olmak/Yemek/İş/Ekonomi ve daha neler türetilecek kim bilir… Bundan yaklaşık 100 yıl...

Devamı... 8 Yorum

Deniz T.’nin Gebelik Günlüğü – 20 – 25. Haftalar

25. Hafta

Haftalardır olanları herkes gibi şaşkınlıkla izliyorum. Birkaç kere yazıp yazıp sildim, son ultrasondan sonra oturup tekrar yazmaya karar verdim. Benim yazdığım gebelik yazıları, içerik olarak biraz daha farklıydı ama şimdi gelişen olaylarla çok daha farklı bir şekil alacak gibi. Biz...

Devamı... 6 Yorum

Beş Dakkada Değişir Bütün İşler

“Her şey … ile başladı” cümlesindeki nokta noktanın ne olduğunu hatırlayamayacak kadar hızlı gelişti olaylar. Tek bildiğim, Çin’de bir virüs salgını başlamıştı ve biz şimdi evdeyiz. Virüsün bizimle ne ilgisi vardı alla’sen, Çin’de hep bi şeyler olurdu, Ebola (yok, o...

Devamı... 16 Yorum

Bardağı Taşıran Mimoza

Şebnem paylaşmıştı geçenlerde, mimoza almış, sonra birileri mimoza almamak gerektiğini söylemiş, çünkü Adalar’ın çiçeğiymiş mimoza ve oralardan yolup yolup satıyorlarmış; sonra Ada’da kalmıyormuş mimoza. Üzülmüş Şebnem böyle bir bi’nevi katliama ortak olduğu için; bir daha almayacakmış mimoza. Haklı valla, ben de...

Devamı... 12 Yorum

Seni Pamuklara Sarmalar Sarar mıyım?

Hayatımıza yeni doğmuş bir bebek ve bir yavru kedinin girmesi hemen hemen aynı zamanlara denk gelir. İkisi de bizim değil aslında ama çok sık görüştüğümüz, yakın olduğumuz evlerde yaşıyorlar ve birlikte çok zaman geçiriyoruz, ikisinin de büyümesine çok yakından şahidiz....

Devamı... 12 Yorum

Deniz T.’nin Gebelik Günlüğü – 18. 19. ve 20. Haftalar

20. Hafta

18. Hafta: Son haftalar, 20. haftada yapılacak olan detaylı ultrason tarihini beklemekle geçti. 1-2 hafta önce de, çalıştığım öğretmenlik ajansına, bir süre için çalışamayacağımı bildirdim. Buna rağmen hala, arada bazı günler çalışmak ister miyim diye, haftalık uygunluk e-postasını göndermeye devam...

Devamı... 6 Yorum

Yaz kızım: Annesi Ölmesine İzin Vermiyor

Ebeveyn filmleri olsun, öğretmenlik filmleri olsun izlemeyi çok severim. Ebeveyn filmleri listemden My Sister’s Keeper (Kız Kardeşimin Hikayesi) filmini izledim geçenlerde… 2009 yapımı bir film; anne ve babası kızlarını doktora götürdüklerinde kızlarının lösemi olduğunu öğrenirler. Çocuklarının sadece birkaç yıl ömrünün...

Devamı... 6 Yorum